ant, 2007-06-26 18:24 — Tautvida
"THOU DIDST NOT TURN IN CONTEMPT FROM MY CHILDISH PLAY AMONG DUST,AND THE STEPS THAT I HEARD IN MY ROOM ARE THE SAME THAT ARE ECHOED FROM STAR TO STAR..."("Gitanjali" Rabindranath Tagore)
* Tautvida žurnalas
* prisijunkite arba užsiregistruokite, kad galėtumėte rašyti komentarus
Komentarai
sek, 2007-07-01 20:35 — Tautvida
Avataras ir Dživanmukti
Palyginimui: Blavatskaja:
"Didelis skirtumas tarp Avataro ir Dživanmukti: vienas, kaip jau sakyta, yra iliuzorinė apraiška, be karmos ir neturintis nieko prieš inkarnaciją; kitas, Dživanmukti, yra tasai, kuris pasiekia nirvaną dėl asmeninių nuopelnų. ... Avataru esama; Dživanmukti tampama. Abiejų būsena ir yra vienoda, bet ne priežastys. Avataras yra Dievo nusileidimas į iliuzorinę formą; Dživanmukti , kuris perėjo nesuskaičiuojamą skaičių inkarnacijų ir per jas sukaupė nuopelnus, pasiekia nirvaną ne dėl tų nuopelnų, o dėl karmos, kuriuos jie kūrė, vedusios ir vadovavusios jam link guru, kuris įvesdins jį į nirvanos paslaptį ir kuris vienintelis gali padėti jam pasiekti tą buveinę".
* prisijunkite arba užsiregistruokite, kad galėtumėte rašyti komentarus
pen, 2007-08-10 20:54 — Viduje
kitais žodžiais taspats
Sanskrito kalboje daug žodžių nusakyti dvasiniams dalykams, bet turbūt svarbu būti suprastu tarp vidutinių žmonių. Žodis 'iliuzorinis' gali duoti susimastyti, bet taip pat ir teikti supainiojimą: iš esmės iliuzija yra meilės nebuvimas ar jos nematymas.
Avataras tai asmenybe kuri ateina su kokia nors misija įsikūnyti. Dživanmukti panašu į tą kuris nuo gimimo pasiekia susivienijimą su Tėvo valia, ir taip gali taip pat vykdyti kokią misiją. Tas 'guru' tai ikiasmenė Tėvo esybė, nes tik jai būdinga 'įvedimas ir pagalba pasiekti'. Visi tie sakiniai turi prasmę, bet turbūt suprantami tiems kurie ieško, tuo tarpu laukiantys kol jiems kas ant padėklo atneš.. ką jiems turite pasiūlyti?