Diskusijos forume | Svečių knyga | Rekomenduok | Įvertink | Pažymėk | Lankomumo statistika


Penki

Tibetietiški

Pratimai

Pirmas pratimas

Antras pratimas

Trečias pratimas

Ketvirtas pratimas

Penktas pratimas

Nuorodos į puslapius

 

New Page 3

TREČIAS TIBETIETIŠKAS PRATIMAS

Atsiklaupkite ant kelių, kojų pirštais liesdami žemę. Laikykite kelius maždaug dešimties centimetrų atstumu. Uždėkite delnus ant šlaunų iš nugaros, šiek tiek žemiau sėdmenų. Stuburas tiesus, smakras remiasi į krūtinę (5 pav.).

Įkvėpdami pro nosį, loškitės iš liemens atgal. Užverskite galvą atgal, kiek tai jums nesukelia diskomforto (6 pav.). Lošiantis atgal, rankos jus prilaikys. Grįždami į pradinę poziciją, iškvėpkite per nosį ar burną. Pakartokite visą judesį dvidešimt vieną kartą vientisu, nesustojančiu ritmu.

Baigę pratimą, atsistokite suglaustomis kojomis ir rankomis ant klubų (2 pav.). Du kartus pilnai ir giliai įkvėpkite per nosį ir iškvėpkite per burną, lūpas laikydami "O" raidės forma.


(5 pav.)


(6 pav.)


(2 pav.)

http://www.aeon.lt/pratimai/ 2006-2010 pratimai@tai.lt