Diskusijos forume | Svečių knyga | Rekomenduok | Įvertink | Pažymėk | Lankomumo statistika


Penki

Tibetietiški

Pratimai

Pirmas pratimas

Antras pratimas

Trečias pratimas

Ketvirtas pratimas

Penktas pratimas

Nuorodos į puslapius

 

New Page 4

ANTRAS TIBETIETIŠKAS PRATIMAS

Atsigulkite ant nugaros ant kilimo ar čiužinio. Kojas ištieskite, kulkšnis sulenkite ir suglauskite. Rankas priglauskite prie šonų delnais į grindis (3 pav.). Įkvėpkite per nosį, pakelkite kojas kiek daugiau nei devyniasdešimt laipsnių kampu ir kilstelėkite galvą, smakru atsiremdami į krūtinę (4 pav.) Tai turi būti atlikta vienu sklandžiu judesiu. Kojų pirštai nukreipti į viršų, nugaros apačia guli tiesiai.

Iškvėpkite per nosį ar burną ir tuo pačiu nuleiskite kojas bei galvą į pradinę padėtį - visiškai ištieskite ant grindų. Pakartokite visą judesį dvidešimt vieną kartą, įkvėpdami, kai keliate kojas ir galvą, iškvėpdami, kai nuleidžiate jas žemyn.

Baigę pratimą, atsistokite suglaustomis kojomis ir rankomis ant klubų (2 pav.). Du kartus pilnai ir giliai įkvėpkite per nosį ir iškvėpkite per burną, lūpas laikydami "O" raidės forma.


(3 pav.)


(4 pav.)


(2 pav.)

http://www.aeon.lt/pratimai/ 2006-2010 pratimai@tai.lt