Diskusijos forume | Svečių knyga | Rekomenduok | Įvertink | Pažymėk | Lankomumo statistika


Penki

Tibetietiški

Pratimai

Pirmas pratimas

Antras pratimas

Trečias pratimas

Ketvirtas pratimas

Penktas pratimas

Nuorodos į puslapius

 

New Page 5

PIRMAS TIBETIETIŠKAS PRATIMAS

Atsistokite tiesiai, rankas ištieskite į šonus (1 pav.). Pirštus suglauskite; tiesius delnus nukreipkite žemyn. Išlaikydami rankas šioje pozicijoje, apsisukite visą ratą aplink save pagal laikrodžio rodyklę (jeigu pasuksite galvą į dešinę, tai ir bus ta kryptis, kuria reikia suktis). Sukitės dvidešimt vieną kartą nesustodami.

Baigę suktis, atsistokite suglaustomis kojomis ir nuleiskite rankas ant klubų (2 pav.). Pilnai ir giliai įkvėpkite per nosį. Iškvėpkite per burną, lūpas laikydami "O" raidės forma. Pakartokite šį kvėpavimą du kartus prieš pradėdami antrąjį tibetietišką pratimą.

Pirmą kartą atlikus šį pratimą, gali svaigti galva. Būkite atsargūs ir nepersistenkite. Šis pratimas stiprina vestibuliarinį aparatą, vidinėje ausyje esantį pusiausvyros mechanizmą. Reguliariai atliekant pratimą, svaigimas praeis; ir suksitės lengvai bei grakščiai, netgi labai greitai. Tokius pačius judesius atlieka islamo dervišai, sufijai, mistikai, kurie sukasi nepaprastu greičiu ir labai ilgai. Šie mistikai yra žinomi kaip "besisukantys dervišai".


(1 pav.)


(2 pav.)

http://www.aeon.lt/pratimai/ 2006-2010 pratimai@tai.lt